23 Nisan 2012 Pazartesi

Kuşlu çanta - Bag with bird

Yarın sabah oğlum üniversite sınavına giriyor, yüreğim pır-pır. Birazda orada yanlarında değilim diye vicdan azabı çekiyorum, kendimi hayal ettiğim bir şeyi elimden kaçırmış gibi hissediyorum. Hep oğlum bu sınava girdiğinde onu okulun bahçesinde beklemekle ilgili bir hayalim vardı. Kısmet değilmiş, naapalım, sağlık olsun. Onunla ilgili bütün dileğim kendini mutlu hissetmesi, aldığı sonuçtan tatmin olması, hayırlısını istiyorum kısaca. Yaşım ilerledikçe, bu hayırlısı kelimesini de pek sever oldum...
Bu aşağıdaki çanta da İstanbul'a yola çıkmadan önceki gün bitirmeyi başardığım bir çanta. İstanbul'a bununla geldim, pek rahat ettim. Hem çapraz asılıyor, hemde omuzuna asmak için sapını kısaltabiliyorsun. Aşağıdaki resimler de her iki kullanım şekli de yer alıyor... Birde gizli bir cep telefonu bölmesi var çantanın sapının altında, ama resimlerde görünmüyor. Adı üstünde, gizli işte...

Tomorrow morning my son will be entering the university exam, I'm excited. I'm also feeling a bit guilty for not being together with them. I feel as if I've missed something that I've dreamed of. I always had dreamed of waiting my son outside in the school backyard while he was doing his exam. I guess it was not meant to be that way. 
Considering him, I only want him to feel happy and content of the outcome he achieves. 
This bag below is one that I managed to finish just before my trip to İstanbul. I came here with this bag and found it to be very comfotable. You can either use it as a hipster bag or a shoulder bag by shortening the strap. I showed both ways for usage in the pictures below. And, it has a secret section for a mobile phone which is hidden under the strap but it's not visable in the pictures. I told you it was secret...  




Bu da iç detayları... Tüm çanta boyutunda kocaman bir fermuarlı iç göz, çanta sapının altında gizli göz, mıknatıslı kapama...

And this is the details of the inside... A big zippered section that is the same size as the bag itself, a secret section under the handle, magnetic closure...



6 yorum:

  1. Bütün yaptığınız çantalar gibi bu da süper:)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş,çok beğendim, sert durması için bir şey kullanıyormusunuz?

    YanıtlaSil
  3. Çok kullanışlı ve güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, sitenizi ilk ziyaretim. Yaptıklarınızı çok beğendim. Bundan sonra takipçiniz olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz asteriastaki. Çok teşekkür ederim. Sizi blogumda ağarlamaktan keyif alacağım. Sevgiler

      Sil