5 Nisan 2012 Perşembe

İğne keçeleme - Needle felting

Sonunda evimdeyim. Bugün kursun bitmesiyle beraber atladım otobüse (bavulumu yanıma almıştım), geldim evime. Dün gece geç yattığım için gün içinde çok uykum vardı dolayısıyla otobüs yolculuğum, arada uyuklamam nedeniyle çabuk geçti. Güzel bir 5 gün oldu benim için. Güzel insanlar tanıdım, güzel deneyimler yaşadım, çok sevgili, biricik dayım, yengem (anlaşılsın diye yenge yazdım, yoksa biz ona yenge demeyiz-diyemeyiz, dışarıdan biri olma kavramından o kadar uzak biridir ki o) ve kuzenim le vakit geçirdim. Her şey güzel ve keyifliydi neticede. Şimdi sıra normal hayat adaptasyonunda....
Bugün sizinle iğne keçe denemelerimi paylaşmak istiyorum. Bunlar sırf merakımdan yaptığım küçük parçalar ve onları nerede ve nasıl kullanacağım hakkında hiç bir fikrim yok.

I'm at home at last. Today, when the training finished I hopped on a bus (I had my luggage with me) and came back home. As I went to bed late last night, I was very sleepy so my bus trip passed fast as I slept at times. It has been a nice 5 days for me. I met beautifull people, I had nice experiences, I spent some time with my belowed uncle, my uncles wife and my cousin. In the end all was pleasant. Now time has come for me to adapt to normal life...
Today I want to share my needle felt trials. They are bits and pieces that I made out of curiosity and I have no idea where to use them, how to use them.






2 yorum:

  1. Merhaba iğne keçeyi bende denemek isterdim çok güzel çalışmalar yapılıyor.Nacizane bir önerim var yaka iğnesinde bu kızlar çok hoş olabilir.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, çok güzel çalışmalar yapılıyor, bende bayılıyorum gördükçe onları. Bence deneyin, ben çok güzel bir şeyler üretemedim ama belki sizden çıkar şahane şeyler... Yaka iğnesi pek güzel bir fikir, öneriniz için teşekkürler...
      Sevgiler

      Sil