3 Kasım 2012 Cumartesi

Şemsiyeli kız - Girl with umbrella

Bu da yine bir tablet bilgisayar kılıfı, üzerini ise şemsiyeli bir kadın süslüyor. Yağmurlar başlayınca Şemsiyeli ve pardesülü olmasını mevsimsel ahval ve şartlara çok uygun buldum. Paris te gezerken pek öyle mağaza filan bakmadım nasılsa bir şey almayacağım diye. Fakat bir mağaza beni içine çekti resmen. Adı Desigual ve içindeki tüm kıyafetler hipi yada bohem tarzda. Tüm ürünleri çiçekli,işlemeli hatta etekleri genelde eğri kesimli... Mağazanın içerisindeki  her şeye gönül gezdirdim, hatta işlemeli bir ayakkabılar vardı elimden bırakamadım. Fakat tabii fiyatları oldukça yüksek olduğu için bir süre sonra bilincim yerine geldi ve girdiğim gibi aynen çıktım mağazanın içinden, sonrada tekrar bilincimi yitirme olasılığına karşı o mağazayı nerede görsem, görmezden geldim. İşte o mağazada çiçekli ve işlemeli pardesüler, paltolar vardı. Aşağıdaki kızımın pardesüsünün çiçekli olması şimdi resimlerine bakarken bana o mağazadaki muhteşem pardesüleri anımsattı. 

This is another tablet case dressed with a women holding an umbrella. I found it to be very suitable with the seasonal conditions as the rains have started. When I was in Paris I didn't look at any shops as I was not in the intention of buying anything. But there was a shop that actually sucked me inside. Name is Desigual and everything inside has a hippy or bohemian style. All the products are flowery, embroidered and even most of the skirt parts were crooked... I desired to buy everything they had in the shop, I even  couldn't let go of a pair of embroidered shoes. But as the prices were high and my consciousness came back again in time I left the shop empty handed. Afterwards whenever I saw the shop I acted as if it wasn't there just in the fear of losing my consciousness back again. In that shop they had flowery and embroided raincoats and coats. Now lookiing in the photos below just reminded me of those gorgeous coats. 

Kapama kısmını yaparken evde cam boncuklarımı buldum ve onlardan birini kullandım. Diğer renkli boncuklar ise benim geçmişteki polimer kil boncuk çalışmalarımdan. Fotoğrafı çok yakından çektiğim için sanırım biraz bulanık çıkmış bu boncuklar...

While I was making the closure part I found my glass beads in the house and used one of them for it. The other colored beads are products of my polimer clay work in the past. The picture of these beads look a little bit blurry, I guess because I took their picture from a very short distance.



13 yorum:

  1. çokkk guzel olmuşş nılufercım ellerıne saglık...bende laptop ıcın farklı bır kılıf dusunuyorum ama aklıma bısey gelmıyoo...hem cok süslü hem şık hem havalıı:)))ayrıca bloguma kadar gelıp uye oldugun ıcınde cok cok tesekkur ederımm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilcim çok teşekkür ederim... Sen laptopuna örebilirsin bir kılıf, bence çok şık olur, Dün şık düğmede ponponlu bir yünler gördüm, bayıldım, mesela onlardan çok şık olur... Benim örgü konusunda sabrım pek yok, yinede yünleri görünce elime aldım laptop kılıfı örerim bunlarla diye ama en son ördüğüm şeyi bitiremediğimi ve içimin ne kadar sıkıldığını hatırlayınca bıraktım geri... Ben yapamıyorum ama sen yaparsın belki... Sevgiler

      Sil
    2. daha önce netbook um vardı onun cırkın cantasına örguyle yapmıştım netbook u satınca cantasıda gıttı ama laptop ıcın var olan cantanın uzerıne örgu yapmak ıstemıyorum ..daha süslü bıseyler bulmalıyım:))

      Sil
    3. Eminim en süslüsünden bir şey gelir aklına yakında...

      Sil
  2. kızı zaten sevdim de, rengine bittim ben asıl :) ellerine sağlık canım..çok güzel olmuş..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim, çok teşekkür ederim... Ben de bu rengi çok seviyorum, daha doğrusu mor renginin neredeyse her tonunu... Sevgiler

      Sil
  3. Hi Nilufer,
    Your tablet case it's just gorgeous! I'm fascinated by the umbrella! The closure it's beautiful and original!You always have criative and amazing works! Thanks for sharing!
    In Desigual shop here in Lisbon, I love the fun way they put hanging clothes on ropes with springs in the ceiling.
    Happy weekend!

    Hugs from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Anna, thank you very much for your very inspiring comment (as always). You are lucky that you have a Desigual somewhere near you. I really was obsessed by its style, but really I didn't realize the ropes and springs, I probably was running around and trying to look and touch everything I must have missed that point. Next time I will pay attention to the shop design also...
      Happy weekend for you also and kisses back from Turkey...

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. İşte bak yukarıda...:)) bugün sabah erken saatte evden çıktım yeni geldim ve hemen bilgisayarımı açtım ve yorumları yayınlamaya ve cevaplamaya başladım ki senin feryadını gördüm :))) Sevgiler...

      Sil
    2. ben sabırsızım canım:)) ehh 7 aylık dogmusum ondan sanırım:)) hemen feryad edıyorum:))tesekkurler ....

      Sil
    3. Hmmm.. tamam 7 aylık doğduysan, bu durumu açıklıyor...sevgiler

      Sil