1 Ekim 2013 Salı

Bir saatte çanta - A bag in an hour

Bugün sabah erken kalktım çünkü dün akşam gelen bir haber ile bir çeviri işi için İstanbul yada İzmit'e gidecektim. Bavulumu toparlayıp, işlerimi  hallettikten sonra saat 2 sularında aceleyle evden çıktım, tam bahçe kapısından çıkmak üzereydim ki bir telefon geldi ve işimin iptal olduğunu öğrendim. Önce biraz bozuldum ama  hemen kendimi toparlayarak bu hafta için planladığım işe giriştim.  Daha önceki " Her şey böyle başladı" yazımı hatırlarsınız belki, işte o pencere, kapı, evde ne varsa beyaza dönüştürme hırsım üst kata sıçradı, başladım boyamaya. Akşam eşim eve geldiğinde ben hala üstüm başım boya içinde boya yapmaya devam ediyordum... O'da bana katıldı ve akşam geç saate kadar boya yaptık beraberce. Tabi ki bitmedi, yarın devam., ama ben bittim...
This morning I woke up early as I was intending to go to İstanbul or İzmit for a translation job because of a notice that I'de recieved yesterday. After packing up and finishing my chores I rushed out of the house at around 2pm. Just as I was about to exit the garden gate I recieved a call stating that my work had been cancelled. Inıtially I was a bit upset but I recovered rapidly and started initiating my plan for this week. Maybe you will remember my post " It all started like this". Well my desire to transform all the windows & doors & whatever there is in the house to white colour jumped to the upper flour so I started painting. At night when my husband arrived from work I was covered up in paint and was still continiuing... He also joined me and together we painted till late. Of course we couldn't finish it, but I'm finished for now, I'll continiue tomorrow.

Bugün dün hazırladığım bir eğitseli paylaşmak istiyorum. Bir saatte çanta... Hemde iki çanta... Bu çantanın kalıbını daha önce bir kredi kartı cüzdanı yaparken çıkarmıştım kendimce, sonrada takıldım acaba aynı kalıbın çantası olsa neye benzer diye (tabii daha büyük boyutlusu). Haa bir de acaba 1 saatte biter mi diye takıldım, saate bakmadım ama aşağı yukarı bitti, belki biraz geçmiştir. Tabii bir saatte bitirmek adına normalde dikmeyi hiç ihmal etmediğim cepleri yapmadım. 
Today I want to share a tutorial that I wrote yesterday. An hour bag... Two bags  in fact... I'de previously made the pattern of this bag for a credit card wallet earlier then I thought what if the same pattern is used on a bag (of course on a larger scale)  And actually I was obsessed if it was possible for me to finish a bag in an hour. Although I didn't look at the clock  I can say it more or less did finish in an hour or maybe it took me just a bit more. Normally I don't neglect to make pockets but this time I didn't, for the sake of finishing on time.







Yapılışını anlatım ve resimler eşliğinde görmek isterseniz "kendime saklamam" a buyurun...
If you like to see the process full of explanations and pictures you are welcome to "kendime saklamam"...




8 yorum:

  1. Elinize sağlık. Desenli kumaşa bayıldım. Gerçekten 1 saatte mi?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Dediğim gibi 1 saat civarında sürdü ama cep koymadım, çanta askısını kendim yapmadım, hazır kullandım... Yani biraz hile ile bir saat... :))

    YanıtlaSil
  3. Nilüfer'cim cüzdan modeli çantaya çok da güzel uymuş,kumaşına da bayıldım ayrıca ,ellerine sağlık canım .
    öptüm sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler... Bende öpüyorum...

      Sil
  4. Model çok güzelmiş desenli kumaşı bende çok sevdim ellerine sağlık Nilüfer'ciğim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desenli kumaşı bende görünce çok beğenmiş ve iki rengini almıştım, güzel yorumun için teşekkürler... Sevgiler...

      Sil