10 Mart 2012 Cumartesi

Stor perde revizyonu - Roller blind revision

Bugün bütün gün dışarıdaydım. O yüzden bir şeyler yapmaya fırsatım olmadı. Aslında akşam geldiğimde aşağıya başladığım işlerimden birine devam edeyim diye indim ama canım istemedi tekrar yukarı çıktım. Bugün sizinle yazın yaptığım bir stor revizyon projemi paylaşmak istiyorum. Dümdüz krem rengi bir stor bir iletişimsizlik sonucu benim mutfak penceremde bitti. Fakat tam lavabonun üzerinde olduğu için sıçrayan su lekeleri benek benek kalıp beni sinir ediyordu. Zaten bu düz anlamsız storu da hiiççç sevememiştim. Yazın storu söktüm boyadım. Boyadım derken Stencil kullandım. İşte sonuç...

Today I was out all day so I didn't have a chance to make anything. Actually when I came back late in the evening I went downstairs to continue one of the work that I had started but I didn't want to do so so I went upstairs again. Today I want to share a roller blind revision that I made in the summer. A cream color roller blind was hung on my kitchen window due to some mis comunication. But as it was just above my kitchen sink, the stain of the water drops was annoying me. Actually I never had liked this plain, meaningless roller blind. So I took it of and dyed it. I mean I dyed it using a stencil. And the result is... 



Aynı yöntemle Tshirtte boyadım. Üzeri lekelenmişti. Lekelerini örttüm. 
I dyed a tshirt with the same technique. It was stained. I covered them all.




Nasıl yaptığımı görmek isterseniz burada tarif etmeye çalıştım.

If you want to see how I did this I tried to explain it here...






1 yorum:

  1. çok başarılı olmuş Nilüferciğim
    modelleri karıştırarak bir araya getirip böyle güzel bir şey ortaya çıkarmak beceri ister ellerine sağlık
    yayınını burada da http://totallytutorials.blogspot.com/
    yayınlamışlar
    sevgiler canım

    YanıtlaSil