1 Şubat 2015 Pazar

Dikiş kurs çantası

Bu kadar uzun bir yokluktan sonra nereden başlayayım bilemedim ki... Nereden başlayacağımı bilemediğim gibi nasıl bitireceğim de bir muamma...
Bu sene mozaik kursuna devam ediyorum ama bir arkadaşımın ısrarıyla dikiş kursuna da yazıldım. Dikiş ile ilgilenmeme rağmen giyecek bir şeyler dikmek bana çok ta anlamlı gelmiyordu nedense... Hala da çok hevesli olduğum söylenemez ama öyle bir ortam çıktı ki karşımıza kursta ki herkes çok  tatlı, dolayısıyla gittiğim bu kurs benim için pek keyifli oldu... Bir şeyler dikmedim değil tabii ki... İki pantolon - bir etek.... ama hiçbiri kullanımda değil çünkü her birine en fazla 10'ar dakika ayırıp bitirmem gerekiyor ama ben ısrarla bunu yapmıyorum... Fakat kursa başlamadan önce arkadaşıma da kendime de birer dikiş çantası diktim ki, bu kursla ilintili bitirdiğim tek şey bu çantalar oldu.

After being non existant for such a long time I couldn't figure out were to start from...  Besides not knowing were to start from, were I should end is also a mystery...
This year besides attending the mosaics class I also started a sewing class because of an insisting friend... Don't know why but although I'm interested in sewing, sewing clothes didn't attract me at all...  I still cannot say I'm keen on it but the people in the class are so sweet  that I enjoy being there.... It's not that I haven't sewn anything... Two trousers and a skirt... But none of them is usable as I insist on not spending the last 10 minutes each to finish them off... But before we started this class I made a sewing bag for my friend and myself and these are all that I've finished related to this course...









4 yorum:

  1. Hello Nilufer! I love your gorgeous bags! Lovely fabrics too! Happy sewing!
    Hope you have a wonderful day and week!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba, elinize sağlık çantalar çok güzel olmuş nasıl diktiğinizi anlatabilir misiniz? ayrıca bu çanta saplarını hazır mı aldınız bir isimleri var mı şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bu çantayı nasıl diktiğim burada iki satır içinde anlatabileceğim bir şey değil maalesef, belki günün birinde bu konu ile ilgili bir eğitsel hazırlarım... Çanta saplarını hazır aldım ama isimleri nedir hiç bilmiyorum... Ola ki Ankara da oturuyorsanız bilirsiniz, Samanpazarında bir dükkan ama dükkanın ismi konusunda da hiç fikrim yok...

      Sil