11 Şubat 2015 Çarşamba

Rüzgar önleyici - Draft stopper

İki gündür kar bitmek bilmedi. Bende evden dışarı çıkmayarak aklımda ki projelerimi yapıyorum ufaktan... Tabii araya kar temizleme seansları serpiştirmem de gerekiyor. Bugün tam iki saat harcayarak her yeri temizledim ve bitkin vaziyette eve girip kendime bir kahve yapıp içtim, sonra bir baktım ki kar yeniden başlamış ve benim temizlik boşa gitmiş... öylece bıraktım artık...
Bu soğuklarda, hele ki hava rüzgarlıysa salondaki ahşap balkon kapısının altından sıkı rüzgar esiyor. Bende bu rüzgarı kesmek için kapının önüne bir rüzgar önleyici diktim, evde vardı içini de strafor boncuklarla doldurdum... Bakalım beğenecekmisiniz?

Snow hasn't stopped for two days so I'm home doing things I had in mind... Of course I have to scatter snow cleaning sessions in between. Today I spent two hours cleaning the snow around the house and went inside very tired to have a cup of coffee and after this realized that it had started snowing again and all my cleaning had gone down the vain... I left it that way...
In this cold weather especially if it's windy outside there is a lot of draft comming through our balcony door in the sitting room. I sewed a draft stopper to prevent this draft. I had some polystyrene beads in hand so I filled it up with them... What do you think?







Burası dağın tepesinde bir kayak merkezi değil, bizim bahçe...

This is not a ski resort on top of a mountain, it's our garden... 






18 yorum:

  1. Aaa harika olmuş... Yan yana evler ,komşular.. Güzel fikir. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Seda hanım, beğenmenize sevindim...

    YanıtlaSil
  3. Nasıl tatlı olmuş!! Keşke dikiş dikmeyi bilsem dedirtiyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, belki siz de başlarsınız günün birinde...

      Sil
  4. çok güzel olmuş,bayılıyorum becerikli ve zevkli insanlara,içine ne koydun dik durması için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçindeki dolgu ile dik duruyor bu dolgu da boncuk strafor.

      Sil
  5. Ben ilk görünce upuzun bir yastık sanmıştım, eminim içi elyaf olsa o amaçla da çok güzel kullanılabilir. Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu haliyle de yastık olarak kullanılabilir... Çift kişilik boyun yastığı olur... Sevgiler...

      Sil
  6. Nerde oturuyorsunuz ki bu kadar kar birikmiş??? İstanbul'da da yağdı ama bir gram tutmadı :(( Çok güzel görüntüler ama, temizlemesi zahmetliymiş madem, biz böyle ekrandan alalım :))
    Çok güzel olmuş o rüzgarlık, ellerinize sağlık, hem çok şeker, hem de işlevsel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimlerde bahsi geçen yer Ankara. Bizde böyle, kar yağar ve günlerce kalır. Vaktinde temizlemezsen buz olur ki son yağan kar'ı temizlemediğim için buz pateni pisti gibi evin etrafı şu an... Sevgiler...

      Sil
  7. Çok güzel olmuş, Moskova'da ki evler gibi minik pencereleri var soğuk girmesin diye :) Yaz gelince belki çiçek eklenir önlerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilinçli yapmamıştım küçük pencereleri ama hakikaten tam soğuk coğrafya evi olmuş küçük pencereleri ile. Yaz gelince kapıları zaten ardına kadar açık tutuyorum bunu da kaldırırım ortalıktan... Ah yaz gelse de kaldırsam...:)

      Sil
  8. Yaz gelince de door stopper olarak kullanabilirsin, rüzgarda kapılar çarpmasın diye :))
    Çok şirin görünüyor, ellerine sağlık :)
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Yazın da kullanabilmek iyi fikir olurdu ama biraz zor... hem içinde strafor olduğu için hafif hemde 1,5 metre civarı bir uzunluğu var...

      Sil
  9. çok güzel olmuş yine ellerine sağlık. Evlere hep bayılmışımdır zaten bu şekilde görmek hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Desene ikimizde evlere bayılıyoruz... Her şey bir yana, ev figürü diğer yana olmuştur benim için...

      Sil