2 Haziran 2012 Cumartesi

Bugün izin günüm - It's my day of


Bu yukarıdaki şey aslında küçük bir buzdolabı (arkası mıknastıslı) defteri. Yıllar önce İngilterede bir kırtasiye de görüp çok gülmüştüm üzerinde yazana. Tercümesi şöyle "Normalde ben incecik ve göz kamaştırıcıyımdır - ama bugün izin günüm!" Ve tabii hemen aldım. Şimdi bunun ne alakası var, neden koydun diyecek olursanız birazdan anlayacaksınız...

The thing above actually is a fridge notebook (it has a magnet behind it). Years ago I saw it in a stationary shop in England and laughed a lot on the script. So I bought it. Now, if you want to know what does this have to do with anything I will write about today, you will shortly understand...


Bugün arkadaşıma yaptığım "yaz çağıran" işe yaradı ve herhangi bir hava felaketi yaşanmadığı için sonunda o arkadaşımızın evine kahvaltıya gidebildik. Hava günlerden sonra ilk kez güneşliydi (tabii yaptığım yaz çağıran sayesinde)  Ben sabah 10:30 gibi gittim, kahvaltıdan sonra eve geldiğimde saat 18:15 civarıydı. Benim kolumdaki saat durmuş, ben kalktığım saati 17:00 olarak biliyordum. Meğer değilmiş... Tabii saatler o kadar uzun olunca bizim kahvaltı kavramımız kahvaltı, arkadaşımn kendi yaptığı şahane bir tatlı eşliğinde akşam üstü çayı ve en son da bir "happy hour" u içeren bir hal aldı. Çok konuştuk, güldük, eğlendik... Her şey çok keyifliydi, Aylin arkadaşımız (ev sahibimiz) süper şeyler hazırlamıştı. Aylincim de "yaz yakalayan"ını hemen bahçe kapısına astı, çok güzel göründü. Asmak için çivi bulamayınca bir grup toplu iğneyi çivi oldukları konusunda ikna etti ve çaktı, ben bu fikrin pratikliğine hayran kaldım...

Today the "summer caller" did it's work and because there was no weather disaster and  we could go to that friends house for breakfast. After many days, the weather was sunny (of course it was because of the summer caller I made). I went there at around 10:30 and the time was around 18:15 when I came back home from breakfast. My watch had stoped, I thought it was 17:00 when I decided to leave. Well, it wasn't... Of course as the time period was that long, our breakfast concept turned out to be something that included breakfast, afternoon tea with a very delicious desert that my friend  had made and a "happy hour" at the end.  We talked, laughed, had fun a lot... Everything was delightful, our friend Aylin (our homeowner) had prepared gorgeous things. Aylin immediately hung her "summer caller" on her door that opened to her garden, it looked very nice. She couldn't find any nails for this so she convinced a bunch of pins that they are a nail and hammered these, I admired the practicality of this idea...


Eve geldim, arabamı Park ettim, baktım bizim mahallenin umutsuz ev kadınları toplanmış, hemen aralarına karıştım. Derken bir arkadaşımız çay ve kuru yemiş getirdi evinden. Nilgün ise kuruyemişe baktı ve bu çayla yenir mi bira içmeli bununla diyince biz ikimiz çayı terk ederek biraya döndük. Biralarımızı ve çaylarımızı tokuşturarak dışarıda oturabilmenin keyfini çıkardık hava kararıncaya kadar.

I came back home, parked my car and saw the desperate housewifes of our neighbourhood were together, I instantly joined them. Then one friend brought tea and some snacks from her house. Nilgün had a look at the snacks and said why do we eat these with tea, there should be some beer to go with it so we switched our tea with beer. We enjoyed being able to sit outside untill it was dark while toasting our beers and teas.


Bugün bir şey üretemedim ama sizinle bu hafta içinde bir gece televizyon seyrederken deneme amaçlı yaptığım bir şeyi paylaşmak istiyorum...

Today I didn't make anything but I want to share something that I made as a trial one night last week while I was watching TV


Evet doğru gördünüz, delirmiş olmalıyım ama telefon kulaklığımı ördüm. Daha güzel örseymişim iyi olurmuş ama sonuçtan memnunum çünkü artık dolaşmıyor birbirine... çantanın içinde bulması kolay... renkli... Delice ama değdi...

Yes you saw it right, I must have gone crazy but I knitted my mobiles headphones. It would be better if I had knitted it more beautifully but still I'm glad of the outcome as it doesn't tangle any more... it's easy to find inside the bag... it's colourful... It was crazy but worth it. 




12 yorum:

  1. oh ne iyi yapmışsınız ,eminim çok keyifli bir gün olmuştur
    fotoğrafta da çok sempatik çıkmışsın
    sevgiler :))))

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlarla yapılan sohbetle içilen çayın lezzeti kim bilir ne güzeldir afiyet olsun.Fotoğraflar çok hoş arkadaşlığınız daim olsun.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın, arkadaşlarla yapılan her şey çok keyifli çok lezzetli... Sevgiler...

      Sil
  3. Yarasın Nilüferciğim! Yazyakalayanı görseydik ama. Yoksa ben kaçırdım mı yine bir şeyler ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colette cim, teşekkür ederim... Sayende iki hatamı fark ettim. Hem yanlışlıkla yaz yakalayan demişim yazımın bir yerinde... hem de link vermeyi unutmuşum... Yaz çağıranım bir önceki post yazım idi... Hemen düzeltiyorum... Sevgiler

      Sil
  4. içeriği bu şekilde olan her postunda içimdeki kıskançlık da bir kat daha büyüyor nilüfer bilesin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hala mı deli gibi çalışıyorsun? Çalış-çalış nereye kadar? Seni kıskandırmak istememiştim, bundan böyle ben bu tür postlar yaptığımda bugünün yazısını sakın okuma diye sana mail atayım bari...
      Not: Daha önceki yorumumu sildim çünkü senin yazdıklarını gözümle okumuşum ama beynimin doğru lobuna ulaşamadığı için okuduklarımı anlamamışım. Umarım bu sefer doğru lob dadır... Yarın farklı bişiy anlarsam yine silerim, hah hayy...

      Sil
    2. bugün izinliyim:))) ama her iş biriktiği için gezmeye tozmaya vaktim yok ama olsun fikri bile güzel:))

      hiç birşey silmene gerek yok canım benim,biraz takılıyım sana demiştim sadece:)) söyliyeceğin hiç bir şey beni rahatsız etmez nilüfercim,belkide ben yalnış lobu kullanmışımdır:)))

      Sil
    3. Canım, takılacağını düşünmedim zaten sadece senin yazdıklarının karşılığında benim cevabım abuk subuk ve alakasız olmuş ta onu düzelttim. Güzel bir gün diliyorum sana, keyfini çıkar...

      Sil
  5. Süper.. Evet.. Delice. Bütün mucitler deli değil mi? Ellerin dert görmesin. Gerçekten de çok pratik bir şey olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hakikaten delice, pratikliğini bilmiyorum ama işe yaradı (yazı çağırdı), sanırım bir tane daha yapmam lazım bugün yine yağmur yağmaya başladı...Sevgiler

      Sil