4 Temmuz 2013 Perşembe

Okudum ve çok beğendim...

Ara verdiğim bu uzun dönemde genelde evde ve televizyon karşısında türlü duygular içerisinde donakalmış olmama rağmen iki tane kitap okumayı başardım. Bilinen yazarların kitapları değil her ikisi de, hatta kitapçılarda satılmıyormuş, zormuş bulmak. Arkadaşım çok övgüyle bahsedince bu kitaplardan ondan ödünç aldım. Muhtemeldir ki arkadaşım bu kadar övmese ikinci kitabı kitapçılarda görsem bile bu neymiş diye elime alıp ta bakmazdım. Kitapların konuları aslında birbirine benziyor. Mübadele zamanlarında ki dostluklar, sevinçler, ayrılmaklar, hüzünler...

DOSTLUKLAR,
RENK, IRK, DİL VE DİNDE DEĞİL,
YÜREKTE FİLİZLENİR, KÖK SALAR!

diye yazıyor kitaplardan bir tanesinin arkasında...







3 yorum:

  1. TEŞEKKÜRLER TANITIM İÇİN
    LİSTEYE ALINDILAR
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nilüferciğim
    Mübadele ile ilgili bir kaç kitap okumuş ve çok etkisinde kalmıştım.Önerdiğin kitaplarıda okumak isterim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Mehtapcığım, umarım bulursun kitapları, hakikaten okumaya değer kitaplar. Sevgiler...

    YanıtlaSil