3 Haziran 2012 Pazar

Şüphe - Suspicion

Komşum sağlık ocağında çalışan bir hekim. Geçen hafta işten yüzü allak bullak geldi. Cüzdanının içinden parası yok olmuş. Aslında daha öncede olmuş bu ama düşürmüşümdür demiş, emin olamamış, bir de para miktarı az olduğu için çok üzerinde durmamış ama yine de önlem olarak odasının kapısını kilitlemeye başlamış. Ama ikinci kez ve bu kezde büyük bir miktar para cüzdanın içinden hemde kilitli bir kapının ardından uçup gidince çok rahatsız olmuş ... Düşünsenize ne korkunç bir duygu, korkunç olan herkese şüphe ile bakmak elinde olmaksızın ama bir taraftan emin olamamaktan kaynaklı haksızlık ediyorum, günahını alıyorum duygusu... Benim de zamanında başıma geldiği için bilirim nasıl insan kendiyle boğuşur şüphe ve haksızlık mı ediyorum vicdan azapları içinde gider, gelir... İnanın çok yıpratıcı bir süreçtir bu... Bende bu hikayeyi duyuncu dedim ki ona küçük, hafif bir çanta yapayım, çapraz assın vücuduna ve kıymetlilerini her daim taşısın yanında... Gerçi bu hikayeyi duyan zihni sinir kocam duyar duymaz son derece pratik ve teknolojik bir şekilde bir kamera kurma kurgusu anlatıverdi şip-şak çantaya bakarken... ama olsun, çantayı da kullansın, kamerasını da kursun... fazla emniyet göz çıkarmaz...

My neighbour is a doctor working in a health unit. Last week one evening she came back from work with a very upset face. Her money had dissapeared from her wallet. Actually this had happened before but she'de thought maybe she'de dropped it somewhere and wasn't sure what had happened. The amount of the money was little so she didn't put any thoughts on this. In spite of this, just to be on the safe side she started locking her room door. But for the second time when a big amount of money again dissapeared from her wallet that was in a locked room then she felt very bad... Can you imagine what a terrible feeling it is? The terrible thing is seeing people as suspects and at the same time feeling bad about suspecting people who may in fact be innocent and not being able to control this confusion... In the past it happened to me also so I know how the person struggles with herself trying not to be unfair. Believe me ,this is a very killing period. Anyway, when I heard this story I decided to make her a small and light bag that she can carry around with her at all times and that would take all her valuable things...Though as soon as I told this story to him my very clever husband told me about practical ways to set up a camera whilst looking at the bag... Let  it be, she can use her bag and setup the camera system...It's not bad when something is oversafe.

  


Sonunda yapmayı başardım; Bu çantanın yapılışı ile ilgili bir EĞİTSEL..

In the end I managed to do it. A TUTORIAL on how the make this bag...

15 yorum:

  1. 2 fikirde şüpheden kurtarıcı nitelikte.Çanta her zamanki gibi çok özenli ve güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş, güzel yorumun için teşekkürler...

      Sil
  2. yine döktürmüşsün..ellerine sağlık..şanslı arkadaş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim teşekkür ederim, bu boş günün keyifle geçsin...

      Sil
  3. Arkadaşının başına gelen gerçekten zor bir durum inşallah sorunu üzülmeden çözer.Çanta yine çok güzel olmuş ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım, evet gerçekten de zor bir durum, Tanrı kimseyi şüphe içinde bırakmasın... Sevgiler

      Sil
  4. Günaydın Nilüfer.
    Çantaya bayıldım.Hele kuş detayına ağzımın suları aktı.9 Haziranda Ankaralı buluşuyor.Ben gideceğim.Gelmek istersen
    http://www.zeynepinevi.com/2012/05/29/zamane-kahvesinde-bes-cayina-beklerim/
    detaylar burada.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dodo bu buluşmayı haber verdiğin için çok teşekkür ederim. Evet çok isterim gelip te tanışmayı. Henüz linke bakmadım ama orada olacağım. Sevgiler...

      Sil
  5. Bana geçmiş bir anımı hatırlattın Nilüfercim,sağlık sektörüne ilk adımımda aynı böyle bir olayla başladım ve o hastaneden ayrılmak zorunda kalmıştım çünkü hiç kimseyi tanımıyor ve de o kadar toy dum ki hiç kimseye güvenemiyordum ve bu hastaneden ayrılmak zorunda kalmıştım:) şimdi bazen gülüyorum kendime ama o anki psikolojik durumum bunu gerektiriyordu demekki; bu arada çanta içimi açtı doğrusu tam yaz için tasarlamışsın süpersin Nilücüm,bu arda sana Nilü dememde sakınca yoktur umarım sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feride cim çok anlıyorum duygunu, neyse en azından şimdi gülebiliyorsun bu duruma... Çanta yı beğenmene sevindim. Bana nasıl hitap etmek istersen edebilirsin, hitaplarla hiç problemim yoktur... Kocaman sevgiler

      Sil
    2. Öptüm o halde seni Nilücüm:))

      Sil
  6. arkadaşının yaşadığı durum çok kötü, senin diktiğin çanta harika. eline sağlık nilüfer.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asortik, beğenmene sevindim... Sevgiler...

      Sil
  7. Totally Tutorial da çantanızı görünce sanki benim postum yayınlanmış gibi çok sevindim...sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de geçtiğimiz hafalarda tesadüf istatistikler neymiş diyerek bakarken gördüm oradan bloguma insanların girdiğini, gidip baktım totally tutorials'a, taa haftalar önce yolladığım ve umudumu kestiğim yazımın yayınlandığını görünce hem şaşırdım, hem de sevindim... Sevgiler

      Sil