24 Mart 2012 Cumartesi

Ayşenur Yazıcı makyaz atölyesi

Bir arkadaşım  (Nova yaşam) Ayşenur Yazıcı ile Atölye çalışmaları düzenliyor. Hiç katılmayı başaramadım bu organizasyonlara (bu kezde katılamayacağım, NLP kursu çevirisinde olacağım) ama geçmişte tesadüfen böyle bir organizasyonun olduğu bir gün o arkadaşımı ziyarete gitmiştim, salon doldu, taştı...habersiz gelenler etkinliğe katılamadı. Ben pek makyaj yapmayan, yaptığı zaman ise bundan huylanan birisiyim. Benim gençliğimde bizim evdeki sahne hep şöyle olmuştu, annem makyaj malzemeleri ile gelir, bana uygulamaya çalışır, ben reddederim, annemse "noolur bari azıcık şundan sür" derdi.  Genelde insanlarda algıladığım "kalıp gibi makyajları" sevmiyorum ben. O yüzden makyaj kavramına gıcığım belkide. Ama bazen makyajsız olduğunu düşündüğüm (ve bir şekilde beğendiğim) birinin aslında makyajlı olduğunu öğrendiğimde, işte bu kavramı beğeniyorum. Yani makyaj, hiç yapılmamış gibi doğal duruyorsa, bence güzel oluyor. Ben tabii ki bunun nasıl yapıldığını bilmediğim için böyle yapmayı da beceremiyorum. Makyajla ilgili yorumum budur, bütün bunları yazmama vesile olan şey ise 31 Mart - 1 Nisan tarihlerinde Ankara da yine böyle bir organizasyon düzenlenmiş olmasıdır. İlgilenenler olursa buradan detayları görebilirler.
Tarih: 31 Mart-1 Nisan
Yer: Ankara



1 yorum:

  1. Merhaba Canim,
    Sayfanda bize de yer ayirdigin icin cok tesekkur ederiz ve herzaman bekleriz :)
    Ve bu keyifli sayfayi olusturuyor oldugun icin de tesekkurler, ellerine yuregine saglik :)

    YanıtlaSil