22 Mart 2012 Perşembe

Gri çiçekli cüzdan - Grey wallet with flowers.

Bugün canım çok sıkkın, kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Dün gece de uyumadım, o da muhtemelen keyifsizliğimi derinleştiriyor. Pek bir şey yüzümü güldürecek gibi değildi taa ki blogumdaki gelen yorumları farkedene kadar. "turkuazft" çoook sayıda şahane yorum bırakarak bugün yüzümde ufak ta olsa bir gülümseme oluşmasına vesile oldu. Sana ve yorum bırakan herkese sonsuz teşekkürler.
Sizinle daha önce başladığım ve bugün bitirdiğim yeni cüzdanımı paylamak isterim bugün. Bana hoş göründü, bakalım siz ne düşüneceksiniz... Bu gri kumaşın, rengi, dokusu bana çok hoş görünüyor, ama ne var ki bu kumaş ütü sevmiyor hiç. O kadar çok ütülemeye çalıştım ki. Başaramayınca vazgeçtim ve o hafif kırışık görüntüyü sevmeye karar verdim, sevdim de sanırım...

Today I feel very depressed, I don't feel well at all. Yesterday night I could not sleep and that is probably deepening my unhappyness. My face was not in a smiling mode untill I realized the comments that I had recieved in my blog.  By leaving a lot of nice comments "turkuazft" managed to make me smile a bit. I thank you and everybody else for their comments.
Today I want to share a wallet that I started some time ago and only managed to finish today. I feel it to be nice, what you'll think we'll see... I find the color and texture of this grey fabric charming but the thing is that this fabric doesn't like to be ironed at all. I tried the iron it a lot. In the end when I couldn't succeed I decided to love this wrinkled look, I suppose I did.






4 yorum:

  1. yayını okurken aynı mutluluğu ben de yaşadım çok naziksiniz teşekkürler adıma sevindim
    yine çok güzel bir cüzdan olmuş ellerine sağlık,evet doğal dokulu kumaşlar zor ütüleniyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl, moduma hiç olamazmış gibi görünen bir gülümseme kattınız. Bütün güzellikler bir gülümseme ile başlayabiliyor bazen...

      Sil
  2. Çok beğendim,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş.Dışı kadar içini de çok beğendim.elinize sağlık

    YanıtlaSil