11 Mayıs 2012 Cuma

Çiçek ve kuş aplikeli çanta - Bag with a flower and bird applique

Tam yaz geldi derken şu havanın yaptığına bakın, içim karardı. Mayıs ayında üşür mü insan? Ben donuyorum... Daha da bir kaç gün sürecekmiş....bırrrrr... 
Bu çantayı yapmaya dün başlamıştım. Hesapta düz bir çanta olacaktı.ama yine fikrim geldi ve içine kocaman fermuarlı bir göz yaptım...sonra baktım çantanın önü çok boş, çiçekle kuş ekleniverdi. (ön cepler zaten ilk planda vardı). Tabii sürekli bir şeyler ekleyince de çanta bitmekte gecikti oldukça...

Just as we were saying summer has come, look at the weather, I feel gloomy inside. Can a person feel cold in May? I'm freezing... They say it's going to be like this for a couple of days... 
I started this bag yesterday. It was supposed to be a plain bag but my idea came and I inserted a big zippered section inside... then I realized the front of the bag looks empty, the flower and the bird were added. (front pockets were present in the orijinal plan). Of course as I continiuosly added something to the bag, the finalization of the bag was delayed a lot. 







12 yorum:

  1. Merhaba çanta harika olmuş gülün yerleştiriliş şekli ve çantanın sapındaki düğümü çok beğendim.Önündeki cepler ve kumaşın deseni harika ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çantanın sap boyu uzun mu olsun kısa mı bir türlü karar veremediğim için düğüm yapmak geldi aklıma ama yapınca da hoş bir özellik kattı, güzel yorumun için teşekkürler... Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel bir blog bu:))takipteyim.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşimi bitirip bilgisayarımı açtım ve çok mutluluk duydum yazdıklarınızdan. Çok teşekkür ederim...

      Sil
  4. Yine çok güzel olmuş ya,harika ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. harika bir çanta bu bayıldım..
    blogger annelerden geldim.. sizide beklerim..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Nilüfer hanım,
    Bloğunuzu geç keşfettim.Çok sıcak ve şık bir blog.Yaptığınız her şey çok güzel.Açılay(!) gibi olacak ama
    emeğinize ve gönlünüze sağlık.Ankara lı blogger lar olarak bir araya gelmeyi çok istiyorum.Sizinle de tanışmak isterim.Yelkenli peçetelerimi Paşabahçe'den almıştım.Ne çok konuştum değil mi?
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldiniz. Güzel yorumunuz için teşekkürler. Sizin blogunuza ilk girdiğim zaman Ankara da yaşadığınız görmüş ve sizinle tanışmayı istemiştim zaten, dolayısıyla çok sevindim teklifinize. Yakınlarda bir gün ayarlayalım bunu...sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Hi Nilufer! You are doing a great job! I found your channel by chance! =)Last hour I've been looking through your blog! And now I am so inspired to creat something new! Thank you!
    P.S. You are also welcome
    to my blog tata-a.blogspot.com!

    YanıtlaSil
  9. Hi Tata welcome to my blog. I'm very happy that I have inspired you in any way. This is the good thing about blogs isn't it. And thank you for your very motivating comment. I sure will come to visit your blog...

    YanıtlaSil
  10. Çantanın deseni de ,dizaynı da harika.Elinize sağlık.Röportaj yapacaktık.Hatırlatayım dedim.

    YanıtlaSil
  11. Zeynep hanım, hatırlattığınız için teşekkür ederim. Email adresinize ulaşamadığım için sizin blogunuzda yorum olarak yazdıklarımı okuyup bana cevap verirseniz hemen yaparız röportajımızı, bende hazırlar yollarım Ülkü hanıma. Sevgiler

    YanıtlaSil