27 Mayıs 2012 Pazar

Saçaklı kız - Fringe girl

"Açılıştan" sonraki ilk çantamı bitirdim bugün, hemen bloga koyayım diye fotoğrafını bile çektim.

I finished my first bag after the "opening" and I even took a picture of it so that I can post it in my blog straight away...







Bu deseni bir blogda görmüştüm ve burada aklımda kaldığı şekliyle yapmaya çalıştım. Bugün bu çantayı paylaşırken fikri aldığım blogu da paylaşmak istedim ve buldum... Bu arada farkettim ki benim bebek pek benzememiş orijinaline, keşke yapmadan önce bulup bir baksaymışım...

I'de seen this pattern in a blog so I tried to make a similar one with the remaining image in my mind. Today when I was sharing this bag I wanted to share the blog that I'de been inspired from, so I searched for it and found it... By the way I realized that my dolly doesn't look like the orijinal, I wish I had found and had a look at it before making it. 

İşte orijinal çanta... Var mı böyle bir tatlılık? Yüz ifadesi çok güzel, saçları güzel, ayakkabılarının duruşu bile güzel... Bunu görünce benimkini beğenmez oldum, beğenmiştim halbuki... Bu çantanın ve daha nice şahane ürünün olduğu siteye buradan ulaşabilirsiniz... tavsiye ederim...

And here is the orijinal bag... can anything be that sweet? The facial expressin is beautiful, hair is beautiful, even the the way the shoes are standing is beautiful... After seeing this, I started disliking mine, whereas I'd loved it... You can enter the fabulous blog in which there is this bag and many other wonderful stuff from here... I strongly recomend ...



15 yorum:

  1. Çok güzel olmuş çantanız, olsun benzemesine gerek yok ki orjinaline :)
    Bu arada bahsettiğiniz site çok güzelmiş, teşekkürler tanıştırdığınız için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil hanım teşekkür ederim, sanırım yapma amacım oradakine benzetmek olduğu için biraz bozuldum. O site hakikaten çok güzel, bir de tepeye tercüme etme butonu koymuş, türkçe yi bilmiyorum ama ingilizceye güzel tercüme ediyor... Sevgiler

      Sil
  2. Sayende güzel bir blog tanımış oldum çok hoş şeyler var burada, ama senin saçaklı kızın da senin orjinalin olmuş,çok tatlı mavi puantiyeli kumaşada bir hayli yakışmış emeğine sağlık tatlımm:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Nilüfer Hanım,
    Zaten biliyorsunuzdur artık, çantalarınıza bayılıyorum.. Puantiyeli ya da minik çiçek desenli kumaşlar, küçük ayrıntılar, kendi yaptığınız desenler, renk uyumu... Hepsinde ayrı bir incelik ve güzellik var.
    Sizin kadar güzelini yapabileceğimi hiç sanmıyorum ama bunun tipinde bir çanta dikmeyi planlıyorum hediye olarak. Bu yüzden çantanın modelini acaba "Kendime Saklamam"da paylaşabilir misiniz?
    Bu arada linkini verdiğiniz blog çok iyiymiş. Bunu da kendinize saklamadığınız için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Seda seninn bu hediye olarak yapacağınız çantayı çok merak ettim doğrusu. Önerini çok sevinerek kabul ediyorum. Kendime saklamam bir eğitsel blogu, amacı bir şeylerin nasıl yapıldığını anlatmak. Ben çok daha fazla bir şeyler koymayı amaçlamıştım oraya ama bir türlü yaptığım işlerde kendimi durdurup resim çekmeyi hatırlayamıyorum. Aklıma da şunu getirdin aslında, neden o blogu ben paylaşmıyım bu anlamda? En kısa zamanda bekliyorum çantanı ve bu kavramda yapabileceğin herşeyi de zaman içerisinde bekliyor olacağım. Ola ki görmezsem diye lütfen beni bir şekilde uyar çantan bitince. Heyecanla bekliyorum ve fikir için teşekkürler... Sevgiler...

      Sil
    2. Ben cevap yazana kadar 3-4 şey daha üretmişsin. Valla enerjine hayranım. Çantayı yapar yapmaz haber vereceğim. Hatta belki dikim aşamasında halledemediğim bir şey olursa fikir de almayı çok isterim. Ama şunu da söyleyim ki hiç seninkiler gibi olmayacak (ya da olamayacak!). Lütfen beklentiler biraz düşük olsun :)

      Sil
    3. Sedacım herhangi bir sorun olursa hakikaten sor, bilebildiğim bir şey ise bildiklerimi aktarırım. Diktiğin çanta benimkiler gibi olamaz zaten (olması da gerekmiyor)çünkü seninkiler gibi olacak ve eminim çok güzel olacak, lütfen böyle deme. Ben de çanta dikerek doğmadım ki, baktın-beğenmedin bir sonra ki çantanı beğenirsin... önümüzdeki günlerde bir çanta dikme eğitseli paylaşacağım, belki bir faydası olur... Sevgiler

      Sil
  4. Ay yine çoookkk güzel olmuş, orjinalinden kalır yanı yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalci güzel yorumun için teşekkür ederim... Sevgiler

      Sil
  5. haksızlık etmişsin kendine nilüfercim,oysaki çok başarılı bir çanta dikmişsin yine..eline emeğine sağlık binlerce kez:))bu arada site de çok güzelmiş,tanıştırdığın için teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok hoş olmuş, tam yazlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam yazlık oldu bence de, tek sorun yaz yok ortada...:)) Sevgiler

      Sil
  7. Nilüferciğim senin çanta bence harika olmuş ,örgü çiçeklerin ve aplikelerin orijinali kadar şirin olmuş
    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoşcum, güzel ve içten yorumun için çok teşekkür ederim... Sevgiler

      Sil