31 Mayıs 2012 Perşembe

İçimdeki hippi - The hippie inside

Hippie Girl
Hippie Girl by sonia featuring a sequin skirt


Geçenlerde Facebook ta gördüm. Renk renk, insanın içini kıpırdatan ve içimdeki hippiyi harekete geçiren, tığ ile yapılmış çiçekler, örtüler, şallar, çantalar...Geçtiğimiz yıllarda renklerini çok beğenmem nedeniyle penye ipler almıştım. Bu Face teki paylaşım beni öyle bir sardı sarmaladı ki hemen buldum o ipleri ve başladım çiçek yapma denemelerine, sonrada makyaj çantası niyetiyle yaptığım fermuarının ucuna iliştirdim çiçeklerden birini...

I spotted it in Facebook a couple of days ago. Colourful crochet flowers, blankets, shawls, bags that thrilled and made my hippie inside move... In the previous years I had bought cotton yarns just because of their colours. This sharing in Face wrapped me up so much that I immediately found them and started my flower making trials. Then I attached a flower on the zipper of the case that I had sewn as a cosmetic case ... 

Neden bu çantanın şekli tuhaf diye merak edeiyormusunuz? Aslında cevap basit, çiçeği feda edemedim...

Are you wondering why the shape of the case is weird? Well, simple answer; I couldn't sacrifice the flower...



Not: Daha önceki çantamda kullandığım çiçekler geçmiş yıllar denemelerimden...

Note: The flowers that I used in the previous bag are trials from past years...

4 yorum:

  1. Makyaj çantası çok cici görünüyor elinize sağlık,bayılırım hippie tarzına.Onların saç bantlarına da hep özenmişimdir ama ben bağlayınca hippie den çok karate kid gibi oluyorum :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende bayılırım bu tarza. Renkler, püsküller hep beni çeken tarzlardır. Saç bandı sanırım çok demode olduğu için tuhaf algılıyoruz, ben de arada özenir denerim ama bir türlü olmaz bana da...

      Sil
  2. benimde mi ne içimde bir hipi varmış böyle şeyleri ben de seviyorum
    şu örgü çiçeklere bayıldım renkleri de çok hoş ,makyaj çantasıda çok cici olmuş
    ellerine sağlık
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman vardır seninde içinde bir hippi derim ben. Canım, çantayı beğenmene sevindim. Sevgiler

      Sil